Zomervakantie 2018 (AP) - dag 25

7 augustus 2018 - Meppel, Nederland

Vandaag de laatste dag van onze vakantie. Na ontbijt rustig aan alles opgeruimd en de tent ingepakt. Komt weer helemaal droog en schoon mee, dus hoeft er thuis niet meer uit. Nog even naar de supermarkt voor broodjes voor de lunch thuis, daarna naar Meppel gereden. Om 13.15 weer thuis, Rest van de dag (het is vandaag weer 35 graden) wat aan gerommeld en de boel een beetje opgeruimd. Nog een beetje in de tuin gedaan (staat er na deze recordzomer helemaal niet verkeerd bij) en de sproeier er maar weer op, ondanks de verwachting voor wat regen.

De zomervakantie 2018 zit er op. Voor het eerst een zomervakantie met ons tweeën. Was prima en heel relaxed. Trekken zoals we nu gedaan hebben is ook goed bevallen. Dag of 4-5 op één plek en dan verder, maar niet al te veel verder: 400-500 km is het maximum voor een verplaatsing. Tent is goed: snel en gemakkelijk op te zetten en ruim genoeg. Echte zware regen hebben we niet gehad, dus nog even afwachten of dat ook goed gaat.