Zomervakantie 2016 (APK) - dag 6

21 juli 2016 - Mníšek pod Brdy, Tsjechië

Vandaag rustdag. Nou ja, rustdag ... Heb afgelopen dagen al 2 belletjes gehad van onbekend nummer in Tilburg, maar geen voice mail ingesproken. Vanochtend realiseer ik mij opeens dat Novasol (verhuurder huis in Boedapest) volgens mij in Tilburg zit. Gekeken en dat klopt. Gebeld en blijkt dat ons huis daar niet verhuurd kan worden aan ons: dubbele boeking. Dat is al de tweede keer (eind juni ook al). Zij hadden ons per mail suggesties gestuurd, maar ja wij hebben geen data en kijken dus niet naar mail. Rosalie gebeld om e.e.a. alvast uit te zoeken. Op basis daarvan keuze gemaakt en doorgegeven, maar tijdens telefoongesprek blijkt al dat dit ook niet gaat werken. Even later worden we teruggebeld: eigenaar is ziek en kan niet verhuren. Verder geven ze aan dat het heel moeilijk zal worden in de buurt van Boedapest ... Met de auto naar het dorp om wifi te zoeken. Paar keuzes opgeschreven. Eerste keuze doorgegeven en lukt ook niet, maar tweede keuze voor een huis in Esztergom (45 km van Boedapest) lukt wel. Dus gelukkig toch geregeld (het is inmiddels bijna 15 uur). We zien daar wel verder. Als het goed is gaat er van daaraf een trein naar Boedapest en anders wel vanuit een dorp ergens in het midden. Rest van de dag relaxen en 's avonds BBQ (deels onder de paraplu) en haard gestookt.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade