Zomervakantie 2018 (AP) - dag 24

6 augustus 2018 - Ruurlo, Nederland

Voor vandaag fietsen gehuurd op de camping. Na het normale ochtendritueel vertrekken we rond 10.30 voor een knooppuntroute door Ruurlo, Hengelo (Gelderland), Almen, Vorden, Lochem en weer terug naar Ruurlo. Totaal zo'n 65 kilometer. Heerlijk gefietst langs vele kleine paadjes. Grotendeels goed beschut tegen de zon, want het is vandaag toch weer ruim 30 graden. Paar kastelen (van de buitenkant) gezien en toont aan dat Nederland ook mooie kastelen heeft, maar hier in ieder geval niets wat kan tippen aan Chambord, Blois of Chenonceau. Desondanks hele leuke route. Geluncht bij de kerk in Hengelo met onze meegebrachte broodjes. In Lochem lekker even op terras voor thee en taart. Rond 17.45 weer bij de camping. Even flink wat drinken en opfrissen. Daarna op de huurfiets naar Ruurlo om op onze laatste vakantiedag wat te eten. Heerlijk op terras gezeten bij de Tapperij met koud bier, schnitzel en friet. Dessert en cappuccino na ter afsluiting. Terug naar de camping en nog een spelletje gedaan.