Zomervakantie 2018 (AP) - dag 21

3 augustus 2018 - Ruurlo, Nederland

's Ochtends lekker rustig aan. Ontbijten, lezen en douchen. Om 12 uur nog even een broodje gegeten, want we willen eerst nog naar Obelink (kampeerwinkel) in Winterswijk, want de koelbox heeft het begeven. Iets na 13.00 zijn we bij Obelink. Hoewel op de website stond dat de koelbox die we willen er nog zou moeten zijn, blijkt de werkelijkheid anders: alleen maar hele grote boxen. Doen we dus niet. Vanuit Winterswijk naar Meppel gereden. om 15.15 zijn we thuis. Bijgekletst met Karlijn en Lisette. Rosalie is nog aan het werk. Huis en tuin staan er prima bij. De dames hebben flink gesproeid en het huis keurig opgeruimd. Nog even wat aangerommeld en twee ontvangen bekeuringen uit Frankrijk geïnspecteerd: 1x 1km te hard (na correctie) en 1x 6km te hard. Van één hadden we de flits gezien, de tweede was een verrassing. In totaal € 90, heel jammer. Vooral de zieligheid van 1 km te hard ... Maar ja, niets meer aan te doen. Nog even op de webwinkel van Obelink gekeken en daar stond de gewenste koelbox nog wel, dus maar besteld. Laatste paar dagen redden wij het wel op de ouderwetse manier met koelelementen. Rond 19.15 gaan we naar Bregje om samen te eten als afscheid, want onze meiden vertrekken morgenvroeg naar de UK. Als we net aan onze tafel zitten komt Rosalie uit het werk bij Alliance. Heel gezellig gegeten en het is dan ook zo tien uur. Naar huis, waar de laatste rugzak (Rosalie) wordt ingepakt. Daarna lekker slapen in eigen bed.