Zomervakantie 2016 (APK) - dag 8

23 juli 2016 - Esztergom, Hongarije

Vandaag reisdag van Praag naar Boedapest. Alles rustig ingepakt en om 10 uur vertrokken. Eerst nog even boodschappen gedaan en tegen 11 uur echt op weg. Op de snelweg van Praag naar Brno al snel in de file, waarbij we een tijdje echt stil staan. Daarna gaat het beter. Iets na de Hongaarse grens proberen we contact te krijgen met de huiseigenaar dat we iets later zijn, maar dat lukt niet. Het zou toch niet ... In Esztergom de navigatie gevolgd en dat leidt tot een stukje cross-country rijden waarbij je echt gaat twijfelen of je ergens uit gaat komen, Twee behulpzame Slowaakse mountainbikers vertellen ons dat we goed zitten en dat het niet ver meer is. Dus even doorgehobbeld en inderdaad ik herken het huis van de foto. Eigenaar (Julia) wacht al op ons en alles is prima in orde. Blijkt dat er op die plek vrijwel geen mobiel bereik is en bellen dus lastig. Het huis is prima. Riante tuin, mooie terras, Twee grote slaapkamers waarvan één met overdekt balkon. ook blijkt er een andere (hobbel)weg naar de woning welke iets beter is. Gaat helemaal goed komen hier deze week.