Zomervakantie 2018 (AP) - dag 7

20 juli 2018 - Vendôme, Frankrijk

Als we 's ochtends wakker worden is het droog en schijnt af en toe de zon. Tent is nog wel nat, maar deze droogt veel sneller dan de andere katoenen tent. Alles ingepakt en paste allemaal weer in de auto. Niet zo ruim als toen we vertrokken, omdat je toch dingen weer net iets anders inpakt. Maar het lukt. Rond 10.30 weggereden. Eerst langs de supermarkt voor een baguette en wat fruit voor onderweg. De route was in principe vrij kort, maar een aantal Route Barrée's gooide roet (haha) in het eten. Met Petra als navigator over vele witte weggetjes toch weer op de juiste rode weg uitgekomen. Tegen 14.30 zijn we in Vendôme op de stadscamping. Ruimte genoeg en plekje uitgezocht. Bleek dat de elektriciteitspaal wel erg ver weg stond, dus nog een plekje opgeschoven. Met alle kabels die we hadden konden we het nu net halen (ca. 30 meter). Goed dat we dit op tijd door hadden en niet eerst de tent opgebouwd. Achteraf goede move, want we staan nu ideaal qua zon en schaduw op de plek. Boodschappen gehaald: wat een weelde Aldi, Lidl, Carrefour en Intermarche in één stadje. 's Avonds nog een het stadje Vendôme doorgewandeld. Ziet er leuk en gezellig uit. Ook bakker op loopafstand van de camping die iedere dag om 06.00 open gaat, ook op zondag. Terug bij de tent wijn en een spelletje Yahtzee.